2013. február 14., csütörtök

És így tovább, és így tovább

Az alant látható oldal most olyan, mint amikor Tyler Durden kimegy a rozoga, foglalt ház előtt napok óta szobrozó Meatloafhoz, és közli vele, hogy "túl öreg vagy, dagi!" Csodálatos, amikor valaki egy mondatba két sértést is bele tud illeszteni. Na ebbe az oldalba pedig két büszkeségem lett beleillesztve, nem, nem a gyerekeim, az azért elég alapfokú gyakorlat lenne, hanem a kertem és a scrapbook-ügyességem.

A bringás dekortapaszt NőiCsizmától kaptam, mert addig vinnyogtam neki, hogy az milyen cuki, és NőiCsizma is az, mert küldött, meg amúgy is. Meg vagyok hatva még mindig.

Hát akkor íme.







Egyébként szóljatok légyszi, ha már unalmas az albumom, mert én a statisztikából tisztára úgy tudom, hogy nem az, úgyhogy egyelőre még elszórakoztatok vele itt mindenkit lelkesen. De nyugi, jön még tavaszra kert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése