2013. március 14., csütörtök

Borcsis-romantikus





Szerintem ez egy scrapper alapgyakorlat, virágos-romantikus oldal cuki kislánnyal, lehetőleg rózsaszínben. Erre gyűjtöm az anyagot és a tudást már két és fél hónapja.
Az alaptéma, bár szerintem eléggé látszik is, hogy készült most a hétvégén egy olyan fotó a Borcsiról, amin egészen úgy néz ki, mint egy másik, öt évvel ezelőtti fotón, cukin.  
Mivel végtelenül rendes vagyok, felsorolom, hogy miből van. Csupa puccos anyag: Victoria Gardens papírok, csipkepapír, kalitkás charm, gyöngytoll, szalag, használtam formalyukasztót, és egy csomó virágot a körmöspálcási kreatív boltból. A kis rózsaszíneket a saját kezemmel csináltam, közepükön gyöngytollal készült a bibe. Ja, és nyomdáztam is, a lepkét, meg alatta a virágot, fönt meg van egy kis dekortapasz azokból, amiket LD-től kaptam a hétvégén. Jó hobbi ez, bírom nagyon. 

2 megjegyzés:

  1. jééé de cuki képek tényleg! A scrapelés már engem is fertőz, egyelőre csak a gyerek űzi a lyukasztóiddal, (vettem neki ragasztót is)minden esetre a mai gyári prezimbe beleszőttelek, mert sok scrapre hajazó porcelándekor van a világban és a hallgatóság jelentős része nem tudta mi az, úgyhogy el kellett magyaráznom.

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó! Egyre beljebb vagyok a gyárban :D.

    VálaszTörlés