2013. május 17., péntek

Még egy kicsit az óvodai ballagással kapcsolatban

És most, hogy hazahordtam a fél város étel- és italkészletét a boltokból, kezdődhetnek a ballagási pizzaparty előkészületei. De most tényleg, mi lenne akkor, ha rendes ünnepi ebédet terveztem volna? És mi lesz majd a diplomaosztón?
És kartonvagdosás közben arra is rájöttem, hogy miért kell nekem bazinagy kétoldalas BORCSI feliratot készítenem a party-ra dekorációnak: szaranyaság ellen. Mert a vagdosás az nekem nehéz. És én akkor érzem, hogy tettem valamit  a gyerekeimért, ha olyat csinálok, ami nehéz, mert jót főzni, meg finom sütit sütni olyan könnyű, meg verset mondani, meg énekelni, meg elmagyarázni dolgokat, meg beszélgetni, az csak úgy jön, magától. De kartonból kivágni, hogy BORCSI, az kurvanehéz, és sokáig is tart, és egyáltalán nem élvezetes.
A következő lépés (közvetlenül az ÁKOS felirat után) alighanem az lesz, hogy ruhát kezdek varrni nekik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése