2013. május 14., kedd

Nyerjünk albumnak valót (vagyis inkább én)

Szóval még mindig tart nálam ez a scrapbook mánia, küzdök vele, mint disznó a jégen, mert türelmetlen vagyok, mint Matolcsy György megtanulni az alapokat, ellenben valami olyat akarok alkotni, amit előttem még soha senki. Ha sikerül, biztos unortodox stílusnak fogom elnevezni. A Pé meg nem csak azért a legjobb férj a világon, mert amikor megjegyzem, hogy bakker, már megint csupa pókháló a konyha, akkor nem azt mondja, hogy asszony, takarítani kéne, hanem azt, hogy azért drágám, mert olyan otthonossá tetted a lakást, hogy még a pókok is nálunk akarnak lakni. Szóval nem csak ezért a legjobb férj, hanem mert nem csak eltűri, hogy elfoglaltam a dolgozószobát a millió szirszarommal, amiket mind-mind fényképek köré helyezek, sőt még biztat is, meg bekeretezteti az oldalaimat, és soha nem néz rám görbe szemmel, amikor hozza a postás az újabb pizzás dobozt, amiben már megint papírok, meg festékek, meg mindenféle kellékek vannak, hanem kedvesen érdeklődik. Szóval szerintem ez tök rendes dolog tőle. Úgyhogy hálából most megpróbálok a változatosság kedvéért nem vásárolni, hanem nyerni profi scrapper által összeállított csomagocskát innen, hú, hát lapozgassatok, érdemes.
Képek is lesznek majd, csak sajnos mostanában mindig elemproblémával küzdök, tudom, vennem kéne négyet, de már vettem vagy tizenhatot, még sincs. Vagy vennem kéne egy akkus gépet, de annak meg nincs itt az ideje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése