2013. július 5., péntek

A várakozással kapcsolatban

Megjött az új telefonom, de ójaj, nem vethetem rá magam, mert előbb tölteni kell (vö. már áll a karácsonyfa, alatta ott van a sok új játék, de előtte meg kell enni a rántott halat). Ettől annyira frusztrált lettem, hogy gondoltam, most megcsinálom a régóta halogatott dolgokat. Aztán rájöttem, hogy én a telefonhívásokat szoktam halogatni, mert utálok telefonálni. Úgyhogy most meg vagyok lőve.

Egyébként meg azért utálok telefonálni, mert nem látom, hogy az ellenfél mikor csukja be a száját, és vár tőlem reakciót, a hirtelen beállt csöndtől pedig rettegek, úgyhogy folyamatosan kényszert érzek a pofázásra, ami nekem fárasztó és unalmas, szóval beszélgetés helyett beszélek, beszélek, de ahhoz meg minek a telefon?
Úgyhogy most elmegyek esküvői ruhát venni (nyilván nem az én esküvőmre, hanem ilyen esküvőn megjelenős csinos ruhát), meg távirányítós autót az Ákosnak.

Varrhatnék mondjuk fejet is a Fej Nélküli Babának, de ilyesmivel pepecselni most végképp nincs türelmem.
Fotó:
Elölről

 Hátulról

Nem röhög! Én ilyen babát tudok, na. 

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ nagyon szép lesz az a baba, a Bákom meg csak nem 4 éves?

    VálaszTörlés
  2. Kicsit elefántlábú, de ez van.
    Jaja, jövő kedden :)

    VálaszTörlés