2013. július 3., szerda

Szegény macska beteg lett

Lehet, hogy a macska azért sípol, mert fáj a hasa. Három napja hasmenése van, olyan vékonyra fogyott szegény, mint egy giliszta. Diétára fogtam, nem kap tejet, konzervet is csak ellenőrzött körülmények között: egy kanállal; amit meghagy, megy a kukába. Száraz kaját majszolhat, ha akar.
Meg adtam neki egy negyed Bolus Adstringenst, fél óra meló volt megetetni vele, de sikerült. Beletettem a gyógyszert a szájába, befogtam a pofáját. Békésen tűrte, majd amikor pár perc múlva elengedtem, kiköpte. Aztán beletekertem sonkába, kedvesen a szájába vette a falatot, lenyelte, majd egy elegáns mozdulattal a padlóra ejtette a tablettát. Aztán belefúrtam egy konzerv falatba, amit készségesen bekapott, és evett rá még három falatot, csak aztán köpte ki a bélfertőtlenítőt. Aztán végül, gondolom a sok nyáltól már nem maradt íze, így véletlenül lenyelte.
Természetesen továbbra is fosik, elkezdtem félni, hogy három hét után szerencsétlen ránkdöglik, mit mondok a gyerekeknek, hogy számolok el a lelkiismeretemmel, hogy egy macskát sem tudok életben tartani?  Jaj, jaj.

6 megjegyzés:

  1. Macskagyógyszerezés egyetlen technikája a következő, jobb kezeddel összefogod a 2 kis fülét és hátrahúzod a fejbőrét, erre eltátja a száját, ekkor egy határozott mozdulattal odateszed a negyed Bolust a garathoz a nyelvére leghátra, mert akkor csak nyelni tud, köpni nem. Küldjek tutorialt?

    VálaszTörlés
  2. Küldjél, persze, hátha megtanulom, mielőtt elpusztul szegény röfi :(.

    VálaszTörlés
  3. Na, sikerült a leírt módszerrel begyógyszerezni az állatot, igaz, hogy ijedtében lefosta a szoknyámat, de sebaj, több is veszett Mohácsnál.

    VálaszTörlés
  4. amíg még voltak a macskáink, én állandóan macskafogamzásgátlót tömködtem le a torkukon és utáltam. de a módszer a kezemben van.

    VálaszTörlés
  5. Hú, van olyan, hogy macskafogamzásgátló? És milyen időközönként kell beléjük adagolni? Ugye nem naponta, mert mondjuk havonta elviselhető, és rögtön meg is oldódik vele egy lelkiismereti problémám.

    VálaszTörlés