2014. május 6., kedd

Mivel jelenleg nincs más bajom (illetve azzal nem akarok foglalkozni)

Anyám ma szólt, hogy csináljak valamit a fejemmel, mert kurvaszarul nézek ki. Mondtam, alighanem a sminkre gondol. A múltkor meg, miután arcfesték márka tanácsokkal látott el, holott ő egyáltalán nem festi magát, én meg kissé kétkedve néztem rá emiatt, és nagyokat verdestem a festett szempilláimmal, megkérdezte, hogy na de most én tényleg sminkelem magam? Hát ja.
Ebből számomra két dolog derül ki: anyám évek óta nem látott engem smink nélkül, illetve, hogy nagyon ügyesen és decensen tudom magam kifesteni, úgy, hogy észre se lehet venni, hogy van.
Csak azt, ha nincs.
Illetve még az is lehet, hogy tényleg kurvaszarul nézek ki, de ezt elhinni egyszerűen nem fér bele a jellemembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése