2014. június 7., szombat

A mai napról röviden (amúgy jó volt)

Ma kimentem a piacra, nem volt egy szem szamóca se, pedig most akartam eltenni a mélyhűtőbe. Gratulálok a dívány.hu-nak az infóhoz, hogy most kezdődik az eperszezon. Leszedtem itthon a maradék fél kiló szamócát, leégtem, megettük. Közben a gyerekekkel kipucoltattam a medencét, megmutattam a mozdulatot, végig kell húzni a rongyot a medence falán, szerintem ez mindenkinek megy, nekik is. Tényleg ment. A medencét feltöltöttük.
Átültettem pár virágot, mert kit érdekel a ligetszépe, ha agyonnyomja a levendulát, felszedtem a fokhagyma felét (leégtem), a többit a Pé szedi fel holnap, mert megérett.
Délután elmentünk a strandra, megcsípte a lábujjamat egy darázs, nem volt jó, de annyira nem is szörnyű. Ákos lábujját is megcsípte egy darázs, napalmot rájuk, ő sem sírt. Kicsit leégtünk.
Na jó, annyira azért nem.
Ja, és találkoztatok már a legfőbb megbízótokkal a strandon, úgy, hogy a testeteket csak egy háromszög melltartós bikini fedte? Hát igazán felemelő élmény volt.

1 megjegyzés: