2014. július 14., hétfő

Nyaff

Én amúgy bírom az anyósomat, mert tök jókat lehet vele röhögni, meg vág az agya, mint a borotva, de az, hogy szerinte a borsófőzelékbe szerinte cukrot KELL tenni, és hiába mondom, hogy szerintem meg egyáltalán nem*, és rohadtul nem akarja tudomásul venni, hogy mi így szeretjük, cukor nélkül, mert higgyem el, hogy azt úgy KELL és az úgy sokkal jobb lesz, na attól azért falra mászok. Hogy nekem szerinte ugyanúgy KELL főznöm, ahogy ő, akkor is, ha egyébként nincs rá itthon különösebb igény. Váááá.
Mondjuk annak is lennének előnyei, ha rá hallgatnék, a cukorrépa termelők például meggazdagodnának, és a fogorvosoknak se lenne több bajuk a világon.
És ilyenkor mindig LD aranyköpését mondogatom magamban csendesen, hogy ő azért nem tud az ilyen anyósokra haragudni, mert nyilván ő is ilyen lesz majd. És alighanem én is.

* a borsó egyébként itt termett a kiskertemben, friss volt és szinte elviselhetetlenül édes magától is

2 megjegyzés:

  1. Szerintem karamellizálni KELL bele a cukrot, egy teáskanállal, kis vajon, attól lesz egy ilyen különleges íze.

    VálaszTörlés
  2. Biztos, hogy nem. Csak bele KELL tenni a cukrot. És az mindegy, hogy ti hogy szeretitek, mert úgy KELL, ahogy ő csinálja. :D

    VálaszTörlés