2014. szeptember 23., kedd

Isten hozta a Lipóti Pékséget a paleó világában

Mindenkit óva intenék...

Nem, ez így nem jó, elölről kezdem.

Akinek kedves az élete, az semmiképpen se egyen a Lipóti Pékség paleó bacon-ös muffinjából. Szúrós hajfesték (ammónia) szaga van, az állaga meg a hullafáradt gépzsírba mártott fűrészporra hajaz. Ilyen szálakat húz benne a zsiradék, mint a baklavában a szirup, és belülről bevonja a szájat. Én minden esetre egy falat után nem mertem megenni, mert ilyen kaja nincs a világon, szerintem ez valami tévedés, amúgy meg mérgező. Pedig én általában elég elszánt vagyok, ha a kajámról van szó.
560 forint volt.

(nem azért vettem meg, mert paleó, hanem mert nem volt más cukor és fehér liszt nélküli termékük, én meg már nagyon éhes voltam, hát ráfanyalodtam)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése