2015. február 3., kedd

Ja, meg még

Amúgy, ma találkoztam az előző megbízóval, megkérdeztem, mi újság, erre elkezdett magyarázni ilyen politikai dolgokat, én meg csak néztem hülyén. Ez igen, egy hónap alatt sikerült tudatilag fényév távolságra kerülnöm ettől a gondolatkörtől, hát alighanem nem az én világom volt. A legviccesebb, hogy ő is tudja, hogy az egész csak "fingfestés", még a szót is tőle tanultam. És erre fordítanak annyi pénzt, meg energiát. Persze ne legyenek illúzióink, ez nem az ő bajuk, hanem az adófizetőké.

3 megjegyzés:

  1. Kalib kedves, ma azt hallottam, hogy sürgős hirtelenséggel újságírókat keresnek több csodás sajtóorgánumhoz, és én rögtön rád gondoltam. Asszem valami Lajost kell keresni a CV-vel. Kicsit szabadszájú srác, meg vannak fura dolgai, de 20 évente egyszer elfelejti beszedni reggel a gyógyszereit, és olyankor geci vicceseket mond, de szó szerint. Vihihihihi, bocs (de tényleg :-) tudod, hogy szeretlek) de annyira röhögök a mai riportokat olvasva, hallgatva, hogy ezt nem hagyhattam ki. :-) Nehari. :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D :D Hát pedig gondolkoztam rajta, tulajdonképpen lelkiismereti okból kötelezőnek tartottam volna megírni minden nap, hogy miért jó az mindenkinek, hogy egyvalakinek a zsebébe vándorolt az utóbbi 4 év összes EU támogatásának 85 százaléka. Plusz még addig hajtogatni, hogya "Nemzet Megmentője", míg igazzá nem válik. Szerintem szép munka lett volna. Felemelő. Mivel most meg a legújabb deal a sajtószabadság meg a demokrácia. Ahogy meghallottam a sok szép gecizést tegnap, azonnal repes lett a szívem, és át akartam állni. Csak aztán rájöttem, hogy nem akarok én bejárni, úgyhogy inkább maradok a jelenlegi melómnál.

      Törlés
  2. Gondoltam, hogy nehezen álltad meg. :-DDD

    VálaszTörlés