2015. március 13., péntek

Hamlet-i problémám van

Na szóval akkor nemesb-e a lélek, ha tűri balsorsa minden nyűgét s nyilait, vagy ha pofánvágom azt az anyukát, aki a Borcsi bulija előtti napra beszervezi ugyanannak a célközönségnek a saját gyereke buliját? Tudott róla, mivel ő is a meghívottak között volt.

Update: Ja, és még az is eszembe jutott, hogy az ő bulija ugye ma lesz, ami iskolanap. Négykor kezdődik. És akkor az hogy lesz? A meghívott gyerekek leckeírás közben szépen kiszállingóznak az osztályból, hogy csá, megyünk a buliba, a többi meg ottmarad szomorúan, hogy ők nem lettek meghívva? Basszus, lehet, hogy én vagyok a hülye, de nem értem, hogy hogy gázolhat valaki át ilyen gátlástalanul ennyi emberen!

11 megjegyzés:

  1. Kérdés, mennyire szeretnél nemes léleknek tűnni.
    Aztán el lehet dönteni, hogy állon vágod, vagy csak fenéken billented.
    Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. tudom, Borcsit ez nem vigasztalja, de legalább kiderül, kik az igaz barátok

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á, nem attól félek én, hogy nem jönnek el, hanem, hogy a jövő héten a suliban ez lesz a beszédtéma, kezdődik az összehasonlítgatás, és valakinek így el lesz rontva a szülinapja.

      Törlés
    2. ebből a nézőpontból meg csak annyit kérdezek: miért ellensége valaki a sját gyerekének?

      Törlés
    3. Nem hiszem, hogy ezt így átgondolta anyuka, egyszerűen csak eszébe jutott, hogy bulit kéne tartani, a többi(ek) meg le van(nak) szarva.

      Törlés
  3. Borcsi bulija sokkal szuperebb lesz, ennek híre megy, és a kedves másik édesanya százszor átgondolja, hogy legközelebb rátok szervez-e.
    (De gondolatban úgy hetvenkétszer szájon vághatnád egy péklapáttal, már csak a lelked egyensúlya miatt is.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos újgazdag famíliáról van szó, még az is verseny náluk, hogy ki végez hamarabb a szarással, úgyhogy alighanem kismajom-bohóc-ugrálóvár háromszög alatt nem adják, én viszont ebbe nem megyek bele, haha. Csak elhintettem, hogy igen :D

      Törlés
    2. :D minden betűn kitört belőlem a röhögés.

      Törlés
  4. Hát, te ismered őket, hogy tényleg hülyék-e - ha azok, akkor azok - de nem lehet, hogy jófejségből időzítette nem pont akkorra, mint ti? Tapasztalataim szerint a hat-nyolcéves kislányok olyanok, mint a régi úrilánykák, egyik bálból ki, a másikba be - és többnyire jól érzik magukat, függetlenül attól, hogy a buli konkrétan mennyibe fájt :)

    én sk szoktam volt arcot festeni, csináltunk vicces játékokat - sosem érte szó a ház elejét, mindig mindenki szívesen jött - a csajok meg minél több buli volt, annál jobban imádták.

    Én azt utáltam, mikor mondtam, hogy jelképes ajándék elég - erre beállítottak minima 5ezer ft-os ezzel-azzal - amit én viszont értékében egyáltalán nem akartam (nem is voltam hajlandó) viszonozni.

    VálaszTörlés
  5. Igazán írhatnál rövidke összefoglalót a(z orrbanyomásról) buliról! :-D

    VálaszTörlés