2015. április 28., kedd

Még egy nap, de addig!

Megmondom mi jön most. Holnap aranykalászos gazda vizsga, de előtte, ma délután kettőtől négyig megtanítanak minket traktort vezetni, ekét beállítani, tárcsás boronát és kombájnra kukoricavágó adaptert szerelni, meg még a Lajta vetőgép használatára is ezen kívül agytumort operálni, valamint működő atomerőművet összeállítani lego kockákból.
Na most ebből két dolgot szűrtem le:
1. alighanem a vizsgát is hasonlóan komolyan veszik majd
2. ha az 1. nem teljesül, akkor az esélyegyenlőség jegyében követelni fogom a gazdasszonyképzést, és hogy a gazdasszony végzettség is feltétele legyen a földbirtoklásnak. Ugyanis olyan nincs, hogy nekem tudnom kell tárcsás boronát szerelni, a pasiknak meg nem kell tudni szamócalekvárt befőzni, mert az is hozzátartozik a gazdasághoz, szerintem.

1 megjegyzés:

  1. Tűkön ülök, alig várom a következő posztot! Remélem, elmeséled a vizsgát! Hogy kellett-e traktort vezetni. Apropó, most láttam egy szöcskeforma traktort a facebookon és rád gondoltam. :)

    Drukkolok! (Ha komolytalan a vizsga, akkor is!)

    VálaszTörlés