2016. január 5., kedd

Azt mondják, úgy szép az élet, ha zajlik

Én szeretem nagyon az életemet, elégedett vagyok vele, eléggé változatos, egy csomó jó dolgot csinálok, amire van időm, pénzem és ötletem is, és nem igazán szokott előfordulni, hogy belepunnyadjak valamibe csak azért, mert úgy kényelmes.

De mondjuk, amikor a két hetes téli szünet után hétfő reggel hosszú percekig kellett gondolkoznom, hogy tulajdonképpen hol is dolgozom és mit csinálok egyáltalán, akkor azért eszembe jutott, hogy lehet, hogy mégis több állandóság kellene az életben.
Bár igényem nem nagyon van rá, az is igaz.

2 megjegyzés:

  1. detto. Imadom a melom millio okbol. Nem utolso sorban mert rettento valtozatos plusz nincs mogottem office, nem kell reszt vennem office politikaban stb. Ugyanakkor neha nagyon elkap, ( kulonosen ma reggel hatkor amikor tok sotetben zugok az autopalyan, csak azert hogy kideruljon a paciens tegnap elmondta az idopontjat, csori nhs meg fizethet engem) hogy olyan jo lenne csak ugy heti ketszer kiszamithatoan dolgozni, valami irodaban. Ahol kollegaim vannak. Szerintem bennem a hiba.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát ezt néha én is átérzem, az emberek eléggé hiányoznak, de már gondoskodtam társaságról is :)

      Törlés