2016. január 8., péntek

Még egy kis lovas téma

Azért szerintem az elég menő, hogy pár héttel azután, hogy elkezdtem egyáltalán, már osztályban lovagolok. Ami azt jelenti, hogy hárman vagyunk a lovardában, és azt csináljuk, amit az oktató mond. És ez nyilván azt is jelenti, hogy nem futószáron megyünk, hanem szabadon, meg mindenféle alakzatokban, ilyenek. Király!

Ennek örömére vettem is ma egy szép magas szárú csizmát, a régi wellingtonom meg mehet lovaglócsizmának, habár a mostani, csepszes megoldást is bírom (a csizma vagy a csepsz azért kell, hogy védje a lábszárat a kengyelszíjtól, mert anélkül nagyon csúnya véraláfutás lesz a dolog vége, kipróbáltam). Ezt a csizmát egyébként már november végén kinéztem, csak én nem adok 35 ezret egy csizmáért, nem, és kész. A felét viszont már igen, és pont jó is volt, micsoda mázli.

Meg néztem házat is, de azt nem vesszük meg. Az álomházat még mindig nem láttuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése