2016. május 24., kedd

Az új családi munkamegosztással kapcsolatban

Miután a Pé hősiesen belevetette magát a lakásfelújításba, engem meg lényegében kizárt belőle, de az nem olyan nagy baj, mert anélkül is van dolgom elég, egy egészen új módszert dolgozott ki a Feleség Legális Távoltartására. Nagyjából mindentől, ami az új otthonunkkal kapcsolatos.

A rendkívül körmönfont módszere úgy néz ki, hogy először is bedob egy problémát, például, hogy szarul néz ki Ákos szobájában kívülről az ablakkeret, csinálni kell vele valamit.
Én elkezdek ötletelni, amennyire tőlem telik, felvetem, hogy például begittezhetnénk, vagy hagyhatnánk a picsába, mert majd megnézem a lakossági energetikai korszerűsítés pályázatot, hogy mennyi idő alatt kell végezni a kivitelezéssel, és akkor ha úgy állnak a dolgok, akkor úgyis kicseréljük, szóval ránk rohadhat nyugodtan az ablak, nem baj. Ötletelek, ötletelgetek.

Erre a Pé általában közli, hogy egyik sem járható út, és meg is indokolja hevesen, hogy miért hülyeség, amit én AKAROK.

Ekkor általában közlöm vele, hogy akarja a franc, csak felvetettem, a tököm tudja, hogy működne-e egyáltalán.

Végül közli, hogy én csak ne ötletelgessek itten, mert nem értek hozzá, és ezen a ponton általában faképnél hagy.

Valójában ez a dolog engem egy cseppet sem bánt, mert egyrészt tényleg nem értek hozzá, másrészt meg mit idegeskedjek addig, amíg ilyen kérdésekkel cselez, hogy milyen legyen az ablakkeret kívülről, meg hogy mivel eressze be a parketta réseit. Úgyse nekem kell csinálnom, sőt, ha akarnám, se csinálhatnám, mert úgyis addig morog, hogy szarul csinálom, amíg inkább hazamegyek. Én meg ugyebár amúgy is holisztikusan nézem azt a házat, szóval majd én akkor fogok legközelebb vitába szállni a Pével, amikor bútorozunk. Addig tőlem azt csinál a padlóréssel, amit akar.

Addig is, én szívesen sorolok a kérdésedre válaszolva mindenféle kivitelezhetetlen megoldásokat bármilyen témában, ha téged, drágám, az nyugtat meg. Még az sem zavar, ha mondat közepén faképnél hagysz, ha közben meg ilyen szépen haladsz a felújítással. Én meg addig elmegyek függönyt meg szőnyeget venni, hogy azzal is haladjunk, deal?

1 megjegyzés:

  1. Dear P, let me lend you a helping hand how to read this. Your wife is pissed off! :)

    VálaszTörlés