2016. május 29., vasárnap

Most minden van, de végül is senki se kényszerített

Megnyugtatásomul jelzem, hogy Ákos, és 5 csoporttársának óvodai ballagása, valamint további 11 kisgyerek évzárója sikeresen lezajlott a hétvégén. SZMK anyuka vagyok (egyedül), én csináltam mindent. Na jó, a műsort az óvónénik tanították be, és a gyerekek adták elő, ezen kívül én melóztam mindennel, úgy is, mint pénz kikönyörgése, beszedése, ajándék kitalálása, megrendelése, beszerzése, megvalósítása, kilenc felnőtt megajándékozása, eközben gyerek puccba vágása ünneplős ruha-cipőileg.
Másnap ballagási grillparty tartása, harmadnap gyereknapoztatás, medencéztetés, unokatesóztatás, szóval három napon át a fejem tetején pörgés gyerekszórakoztatásilag, miután két hétig a fejem tetején pörögtem ballagásszervezésileg. Mi lesz itt a diplomaosztón? (üssenek ebonitrúddal, ha még egyszer vállalom az szmk anyukaságot)
Most már csak költözni kell, meg letárgyalni a Pentával az új melót (hihi, a főhadiszállást Pentagonnak hívják a belsősök, muhaha), de ezt végül is már csípőből nyomom, csak fizessenek sokat. Viszont túl lenni az ovisok ballagtatásán, és Borcsi hegedűvizsgáján, hát az valami elképesztően felszabadító érzés. Már csak lovagolni kell hordani hetente kétszer, meg az úszások mind a két gyereknek, hát baszki, ennek sose lesz vége.
Mindamellett szépen szivárognak át a cuccaink az Olaj utcába, bár van még elintézni valónk bőven, de hát emiatt nem aggódok, költöztem már életemben eleget, úgy húsz körüli alkalommal, gyereket viszont még csak kétszer ballagtattam, na.
Amúgy meg most látom, hogy micsoda köcsög anya vagyok én, hogy nem a ballagó fiamat ünneplem, hanem magamat hájpolom, pfuj. Gáz az, hogy nem látom az óvoda elvégzése mögött a teljesítményt? Mármint nyilván sokat fejlődött meg ügyesedett, meg minden, de hát mi tényleg hagyjuk őket gyereknek lenni, nem várunk tőlük semmit, ami nem felel meg a koruknak és az aktuális tudásuknak (kivéve a Pé, mert ő igen, de én még ahhoz is lusta vagyok), szóval ment minden a maga útján. Amúgy meg úgyis tovább jár még Ákos oviba, hogy egyszerre törjön ki mind a két gyereknek a nyári szünet (három nappal a költözés után, priceless), sok hűhó semmiért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése