2016. szeptember 28., szerda

A mosogatógéppel kapcsolatban

Amúgy pedig kötelességemnek tartom rögzíteni, hogy

1.) a mosogatógépet az Isten adta az asszonynak, mert látta, hogy az jó, és a terhei igazán jelentős részét le tudja venni általa, a neki egyébként oly kedves asszony válláról. (mondjuk ugyanitt felmerül a kérdés, hogy a mosogatást meg minek adta akkor? a kettő közt, mármint a mosogatás és a mosogatógép között mégis ott tátong vagy 6000 évnyi űr)

2.) a világon semmi sem indokolja, hogy az aldis mosogatógép tabletta helyett a kétszer annyiba kerülő Finish nevűt vásároljam. Összehasonlítottam, ez biztos.

3.) csaknem tíz éven át neveltem úgy két gyereket és egy férjet, hogy (egy rövid időszakot leszámítva) nem volt mosogatógépem. Egy Rambo vagyok, egy Rambo.

4.) ha véletlen még nincs mosogatógépetek, de van százezer forintotok (valamint megfelelő méretű hely a konyhában), és azon gondolkoztok, hogy lapostévére vagy utazásra költsétek-e a pénzt, akkor azt kell, hogy mondjam, hogy az egyetlen észszerű választás: a mosogatógép. A tévé eleve szar ötlet, az az utazás meg, ami kijön százezerből, az soha senkit sem tud kárpótolni azért, mert a fél életét mosogatással tölti, a lét értékes percei meg csak peregnek, mint ujjak közt a homok, és múlnak elfele mosogatással, ahelyett, hogy mással telnének. Bármi mással, kivéve a tévézést, ugye.

(emellett meg kell, hogy állapítsam, hogy a blogger helyesírás ellenőrzője még nincs átállítva a szeptember 1. utáni szabályokra.)

11 megjegyzés:

  1. 2. pontot abszolút aláírom, mi is összehasonlítottuk, és semmi különbség, sőt, egyértelműen tökjó az aldis.
    Meg a többi ponttal is mélységesen egyetértek, én 4 évvel ezelőttig mosogattam kézzel (mint az állatok, ugyebár :-D), és ha egy mód van rá, soha többet nem szeretnék. (Márhogy életvitel szerűen. Alkalmanként még lehet róla szó. :-P Most nyáron Coimbrában egy hónapig úgy kellett, jó, megszoktam, de vagy egy hétig csodálkoztam rajta, hogy ez mennyi időt elvesz, és milyen uncsi. Elfelejtettem már. )

    VálaszTörlés
  2. Detto. Tavaly, mikor teljes konyhanappalifürdő felújítás volt, falak lebontása és átrakása akkor az egész konyhát kiszedtük, új bútor és végre mosogatógép! került be. Először nem akartam, mondván csak hárman vagyunk, de hálisten, hogy megadtam magam! Ha én lennék a miniszterelnök minden nőnek alanyi jogon adnék egyet a háztartásba! :)

    VálaszTörlés
  3. "Egy Rambo vagyok, egy Rambo." :)))


    "mert a fél életét mosogatással tölti, a lét értékes percei meg csak peregnek, mint ujjak közt a homok, és múlnak elfele mosogatással,..." :))))


    Jaj, de szeretem a humorod!

    VálaszTörlés
  4. Ó,hogy mennyire igazad van. Anyu használtat vett (enyém is az),úgy egy év után tönkrement.De az a 2 hét amíg újat vett...Legalább egy hónapig minden bekapcsolásnál egy nagy sóhajjal mondtuk el,hogy Isten áldja aki ezt a csodát feltalálta.:) Egyszer még csillárt is mosogattunk benne.Tök szép lett,kézzel ez megvalósíthatatlan lett volna.:D
    Köszi az aldis tippet.;)

    VálaszTörlés
  5. Hear, hear! Minden egyes ponttal vastagon egyetertek,beleertve Aldi osszehasonlitast. Nekem is csak ugy masfel eve van, s egyszeruen nem fer a fejembe, hogy ment ez a csoda el mellettem majd husz evig. Mikozben szetrohadt a kezem ekcematol. Pedig pamut kesztyure ravedt gumikesztyuvel mosogattam. Ami persze kilyukadt stb. Szoval az elmult 18 honapban kezeim is latvanyosan megfiatalodtak.

    VálaszTörlés
  6. Fú, nekem ez az egyik vesszőparipám minden körülmények között, ugyanis a gyerekkorom egy része is a mosogatólében turkálva telt bizonyos okok miatt.

    Már jó ideje volt mosogatógép a háztartásomban, azóta nem vagyok hajlandó -kis túlzással- egy poharat sem elmosni kézzel elvi okok miatt, amikor is feltúrtam az internetet és legnagyobb döbbenetemre a mosogatógép 1893 óta létezik.

    Ettől az információtól úgy éreztem magam, mintha a társadalom közös megegyezéssel és hallgatólagosan megfosztott volna valami nagyon fontostól.

    Mosogatógépet minden háztartásba!

    VálaszTörlés
  7. Több mint tíz éve van mosogatógépem, alig használom. Egyrészt SZERETEK MOSOGATNI. Mondjuk ezen úrrá tudnék lenni, de sajnos a gép a konyha-nappaliban van, és ha megy, akkor üvöltetni kell a tévét h halljuk. Végül vannak dolgok - spéci tényérok, kések, bögrék - amikhez ragaszkodunk, tehát minden nap kellenek, viszont a mosogatógép nem telik meg egy nap alatt, vagyis gazdaságosan minden másnap kellene bekapcsolni. Na ilyen okok. Viszont komoly összegeket áldoznék egy vasalógépre.

    VálaszTörlés