2011. július 19., kedd

Beszéljünk a divatról

Szóval, mivel ilyen szépen visszafogytam a 36-38-as méretre, elvitt a Pé berendezkedni rá ruhailag. Az elmúlt öt évben kb. fél évig voltam ilyen méretű, (ez volt a Péfogó súlyom a két gyerek közt), az első terhesség előtti ruháimra viszont, amik mind egy szálig ilyen méretűek, már ami még megmaradt belőlük, szerintem már nem kéne alapozni egy ruhatárat, múzeum. Na szóval mivel árleszállítás van, megvásároltam a fél Promodot a WestEndben, a másik felet meg az Arénában. Ezzel kapcsolatban azt szeretném mondani, hogy nem vagyok márkahű, se ruhasznob, aki csak egy helyen hajlandó vásárolni, csak a végén mindig így jön ki. Én tényleg végigjártam mind a két plazát tisztességgel, végiglapoztam a ruhákat, és az jutott eszembe a kínálatról, hogy vaze, hol fognak találni annyi hibátlan combú lányt, aki ezt a giga mennyiségű miniszoknyát és sortot megvásárolja és elhordja? Aztán elkezdtem nézegetni a miniszoknyás és sortos lányokat, és arra következtetésre jutottam, hogy a tökéletes comb idén nem követelmény. Nem baj, azért én nem vettem egyiket sem. Emellett próbáltam ruhácskákat is venni, a legtöbbnél nem is nagyon tudtam eldönteni, hogy ez itten most egy felső-e, vagy egy szoknya, esetleg ruha, gyakorlatilag bármelyik lehetett volna, attól függően, hogy hova húzza az ember, derékra-e, vagy mellre, a vállpánt, ha volt, segített kicsit. Na most aki ilyen ruhákat visel, attól meg szeretném kérdezni, hogy tudja-e, hogy legalább tíz kilóval többnek néz ki a valódi súlyánál, mert a gumis/rakott derék sajnos akkor is rengő csípőjű parasztasszonyt varázsol a viselőjéből, ha az egyébként egy nagyon finom, illatos pesti hölgy.
És akkor, miután mindent végigjártam és behánytam, bementem a Promodba, és vettem normális ruhákat, és most elégedett vagyok.
Ja, és még azt is szeretném mondani, hogy ha rondák lennének a ruhák, akkor is a Promodban vásárolnék, mert nem tesznek neont a próbafülkébe, amitől még az a narancsbőr is látszik, ami nincs is, és hoz az eladólány méretet, ha nem jó, amit az ember magával visz (mondjuk ez a Promodban nem szokott előfordulni, tekintve, hogy a 38-as mindig jó, kivéve, ha nincs 38-as, mert akkor a 36-osról derül ki mindig, hogy szintén jó), és ajánl további ruhadarabokat is, és általában megmondják, ha valami hülyén áll. Szóval eladóként viselkednek, nem odaállított pénzbeszedő automataként, ez jó.
Úgyhogy mostanában pompásan nézek ki, ha végigmegyek a városon, tegnap pl. bezsebeltem egy hú, hát te semmit se változtál-t, ami izgi, tekintve, hogy kb. 18 éve találkoztunk utoljára a hapsival. Most nem tudom, hogy ez jót jelent-e, vagy rosszat, de én optimista vagyok, tekintve, hogy a kedvenc új nadrágom volt rajtam.

7 megjegyzés:

  1. Asszem be kéne néznem egy Promodba...
    :)

    VálaszTörlés
  2. Azt elhiszem! Én gyakorlatilag mindig úgy érzem, hogy be kéne néznem egy Promodba :).

    VálaszTörlés
  3. Egészen felvillanyoztál. Meg kell néznem, hol van a közelben. az általad említett...

    VálaszTörlés
  4. Aha

    ...az online vásárláshoz meg még nem vagyok kellő képpen elkeseredve.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép cuccok. :-)
    Bár én a múltkor épp megharagudtam a Promodra, mert ami nekem tetszett ott (well, nem éppen 36-os méretben, de ez más kérdés :-D) még akciósan is felette volt a fájdalomküszöbömnek, úgyhogy én végül jól otthagytam őket, és a H&M-ben vettem meg az enyári ruhatáram alapját. Mert én meg a H&M-mel vagyok így, hogy nem akarok én márkab*zi lenni, de végül mégis mindig csak ott sikerül bevásárolnom.(És nem csak magamnak, hanem az összes családtagomnak. :-)) Igaz, nem a legelöl lévő hipertrendi ruhák a kedvenceim, hanem az L.O.G.G. vonal, ami inkább olyan örökdivatú darabokból áll, de nekem nagyon bejönnek.

    VálaszTörlés
  6. Ezen poszt után én is csatlakoznék a Promodba szívesen benézők táborába, de itt a világvégin nincs ilyen (sőt H&M sem), úgyhogy addig marad az Orsay. Már ha egyáltalán eljutok addig, hogy magamnak vegyek valamit. (A azabadidő igen ritkán találkozik az ihlettel.)

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, eléggé Pest központúak, mondjuk itt Kecskeméten is van, de a választék nem ugyanaz. Sopronban nagy sirám volt a Promod nélküliség.
    Panka: gyerekruhában tényleg elég erős a H&M, csuda rucikat lehet ott lőni! Érdekes módon magamnak eddig még csak Bécsben vásároltam H&M-ben, tudod, Sopronban az volt a közeli nagyváros :).

    VálaszTörlés