2011. december 1., csütörtök

Az úgy volt...

Mostanában azért nem tudok írni, mert sajnos az összes időmet leköti a Trónok harca néven ismert Tűz és jég dala ciklus. Szerencsére már csak egy könyv van hátra, az utolsó kettőt pedig még meg sem írta a Martin nevű, de tervezi. Ezzel kapcsolatban két dolog merült fel, de alaposan:
1. feltétlenül szükségem van egy e könyv olvasóra, vagy egy tabletre, vagy akármire, ami elfér a ridikülömben, és alkalmas az ilyesmi megjelenítésére, valamint
2. tiszta szerencse, hogy a könyveknek egyszer vége lesz, mert különben nagyjából olyan függőséget tudnak okozni, mint a szerencsejáték, vagy más ilyen mumus. Én például két hete semmi másra nem gondolok, csak Tyrionra, a törpére*.
Na jó, közben úgy látszik, hogy külsős szerzője lettem egy újságnak, megnyertem.
Az a másik állás meg, amit felkínáltak, hát csak éppen azt nem kérdezte a hapsi a munkamegbeszélésen, hogy mikor dugunk, de elég egyértelművé tette, hogy nem lenne ellenére, úgyhogy azt nem fogom elvállalni. Hát ezek vannak  most.

* említettem már, hogy Borcsinak van egy törpe csoporttársa? Nem nagyon érti ugyan, hogy miért vagyok vele olyan kedves, de majd húsz év múlva, ha ő is elolvassa a Tűz és jég dala ciklust, megérti.

5 megjegyzés:

  1. Épp itt kínlódni akartam hogy hova tűntél már, aztán kiderül, hogy pont könyvaddikt vagy, pont mint én újabban (csak én mást de már vége hurrá)

    VálaszTörlés
  2. A Trónok harca ugyan kimaradt az életemből, de azt már én is terveztem kérdezni, hogy mi ez a nagy csend.

    Külsős újságírás? :) Hip-hip-hurrá!

    VálaszTörlés
  3. Gatula a munkához! Remélem bejön és tetszeni fog!
    Az olvasás meg drog, rég rájöttem én is... :)

    VálaszTörlés
  4. Bake, en mar tokre aggodtam, hogy FB-ra sem irtal. De jo, de jo, nincs semmi baj.
    Egyebkent Yaznak is van egy torpe baratja akit joszerint szuletese ota ismer, leven anyukaval a terhesoktatason haverkodtam ossze. Imadom oket egyutt, mert annyira nyilvanvalo, hogy a lanyom eszre sem veszi, hogy a kisfiu torpe. O igy szokta meg, neki termeszetes, tokre nem gond, s nem is latja a massagat.(Bar igy mukodne a vilag!) .

    VálaszTörlés
  5. ja sfp voltam es perszer en is grat a melohoz!

    VálaszTörlés