2011. november 14., hétfő

Ma sem keltem fel hiába

Minden rendben van az implantokkal, kaptam úgy ínyformázót, pedig le sem nyeltem a régit. Mindazonáltal furcsa érzés, amikor az ember ínye a lépései ütemére lüktet.
Valamint elméletben kidolgoztam, hogy hogyan lehet terepjáróba elegánsan beszállni miniszoknyában, működött.
Este meg kaptam egy állásajánlatot. Habár az utóbbi négy évben úgy képzeltem el, hogy mackónadrágban ülök majd itthon a gép előtt, és leadok 5 kilót heti 3-5 cikket, nagyon úgy tűnik, hogy ebből nem lesz semmi. Alighanem kár volt kidobni a régi munkaruhámat, nem beszélve a második terhesség alatt kinőtt magas sarkú cipőkről, eh.

8 megjegyzés:

  1. Hát elsőre nem mondtam nemet :). Igaz, igent sem még. Meglátjuk.

    VálaszTörlés
  2. Csak bólints rá! Ha nem tetszik még mindig otthagyhatod. Gondolom, Cegléden sem 10 melóhely jut egy emberre...

    VálaszTörlés
  3. Hát ez az! Hogy nem egészen Cegléd. És ha én is Pestre járok, akkor ki neveli a gyerekeket?

    VálaszTörlés
  4. Lepkevár: igen, nem jelennekmeg s kommentjeid, de én olvasom a mail értesîtőben, és válaszolok is :-D

    VálaszTörlés
  5. Ha elfogadod, akkor max. megint költöztök....(bár a fene sem akarna Pesten lakni, nem tudom, te hogy vagy vele)

    VálaszTörlés
  6. Ja, hogy Pest. Így már kissé árnyaltabb a kép... Van az a pénz, amiért visszaköltöznél?

    És ahogy látom, a blogger most csak velem vicceskedik! Azért írok rendületlenül. :D

    VálaszTörlés
  7. Egyelőre azt hiszem, hogy nincs az a pénz, amiért visszaköltöznénk. Mer' minek szül az ilyen gyereket, akinek ennyire fontos a karrierje :D. Szóval picik még a gyerekek, szükségük van rám, és mindannyiunknak a nyugodt életre, és az állandóságra.
    Lepkevár: Az előző kommentemet telefonról írtam, ezért olyan szépen kidolgozott :).

    VálaszTörlés
  8. És hová tűntél az utóbbi időben ? :(
    Remélem, csak szimpla időhiány...

    VálaszTörlés