2012. február 20., hétfő

Hamar felnőnek

Tegnap reggelinél Borcsi bemutatta nekünk, hogy hogyan kell szépen enni, és mindannyiunk bámulatára késsel-villával, szabatosan elfogyasztott egy tükörtojást. Csak megjegyzem, hogy még nincs egészen ötéves.
Valamint este önállóan fogat mosott és megfürdött, ami tudom, hogy nem nagy kunszt, mindenki így szokta, kivéve mi, mert én ilyen izé anyuka vagyok, hogy legalább naponta egyszer, tetőtől talpig át kell simogatnom a kisbabáimat. Még akkor is, ha már nem kisbabák, hanem ügyes kisgyerekek.

3 megjegyzés:

  1. Akkor én is izé anyuka vagyok! :)

    VálaszTörlés
  2. Szintén izé, bár nem sok sikerrel, lepöcköl magáról, mint Melcsi nővért 2 naposan amikor próbált volna a szopásnál asszisztálni. Ha nem pöcköl akkor visít hogy egyedüüüüüjjj!!!

    VálaszTörlés
  3. Á, szerintem ezt nem lehet megállni, a kis husimusi testük... :).
    Egyébként Borcsinak is a leggyakrabban használt szava az EGYEGYÜL!!! Kire üthetett ez a gyerek? Pedig ő még nem is tudja a bölcs mondást, hogyaszongya, ha egy segítő kézre van szükséged, ott fityeg a karod végén :D.

    VálaszTörlés