2012. június 28., csütörtök

A nyári hétköznapokkal kapcsolatban

Lassan kezdem sejteni, hogy falusi környezetben miért várják olyan örömmel a telet. Érintőlegesen elmondom a napomat.

- Elvittem Ákost a bölcsibe
- Elmentem a képviselő-testületi ülésre
- Elmentem a papírboltba, vettem új tollat, és meghívókat Ákos szülinapjára
- Hazamentem, megírtam a testületi ülést
- Bekopogtam a szomszéd nénihez, és letárgyaltam vele, hogy eltakarítják a házunk elől a lószart.
- Elmentem tankolni
- Elmentem a bankba
- Elmentem ebédelni
- Bementem a munkahelyemre, dolgoztam
- Elmentem Ákosért a bölcsibe
- Hazamentünk, megírtuk a szülinapi meghívókat
- Meglocsoltuk a kertet, aztán Ákos meglocsolt engem, én meg őt, átöltöztünk
- Elmentünk anyámhoz megjavítani a netkapcsolatát
- Hazamentünk, lenyírtuk a füvet a ház előtt*
- A lenyírt füvet szétterítettük mulcsnak a másodvetésű borsóra
- Elmentünk a Péért az állomásra
- Hazamentünk, leeresztettük a medencét,
- Esti rutin: vacsoráztatás, fürdetés, mese**, fektetés.

Ja, és a macskát is megetettem kétszer.

Amúgy ma egy laza nap volt, mert nincs itthon Borcsi, kényelmesen, egy gyerekkel vagyok, és bölcsi is van még.

* a fűnyírás hármas eredményű cselekedet: alkalmat teremt a szomszédokkal való kapcsolatápolásra, hipp-hopp eltűnnek a meztelen csigák, és még a fű is ápolt lesz. Ha egyszer a végére érek valaha, de olyan, félek, nem lesz. Viszont holnap ünnepi vacsora lesz: vajas kifli saját termésű paradicsommal. Három is megérett.

** valójában a Pé fürdetett és mesélt, amíg én elmosogattam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése