2013. május 11., szombat

Borcsiról, amint kikerül az ellenőrzésem alól

Burokban született Daenerys Borcsi a napokban megvilágosodott a szomszéd nő által. Egyrészt most már ő is tudja, hogy az borzalom, ha valahol sok a "barna" (itt mifelénk, mint megtudtam, a cigányokat hívják így), bár mi, olyan fővárosból szakadt nyafogó értelmiségiek módjára kitartóan próbálunk úgy tenni, mintha ez nem lenne téma. Kevés sikerrel amúgy.

Valamint szintén a szomszéd nő, illetve az egyik lova által, a szexuális felvilágosítás népi formájában is részesült Borcsi. Elmentek ugyanis lovagolni, és "Mariann megnézte, hogy sárlik-e még a kanca. Sárlott". Vihihi, Charlotte. Na mindegy. Ezt egyébként Mariann úgy magyarázta, hogy kiscsikója fog születni, de én esküdni mernék, hogy ez annak még csak az előszobája. Le is rajzolta Borcsi az esetet, és valami gyanús dolog jött ki a lóból, már kezdtem megijedni, de végül kiderült, hogy az ott belülről a hasa, abban pedig a köldökzsinór. Ez volt az a perc, amikor megengedtem neki inkább, hogy a kezébe vegye és használja az új, akvarellizálható színes ceruzáimat. Csuda találmány az ám!

5 megjegyzés:

  1. A birkózó bodobácsok visszavágnak :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, csak egy nagy ugrással határozottan közelítettünk most az ember felé :D

    VálaszTörlés
  3. Hát, remélhetőleg mezőn sárló/párzó emberrel még jó darabig nem találkoztok, hanem megy minden időrendben, ahogy kell :)

    VálaszTörlés
  4. én 16 évesen vettem részt lófedeztetésen. Meg kellett fognom a lónak a f.szát, belerakni. Az ilyen munkát végző embert régen igazgatónak hívták.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vihihi, hát lehet, hogy már akkor látták benned a lehetőséget :)

      Törlés