2013. augusztus 26., hétfő

Hát ilyen köldöknézegetés

Tulajdonképpen én egy szerény blogger vagyok, nem nagyon mondom senkinek, hogy van ez a blog már izé, éppen nyolc éve (mármint másikkal kezdtem, aztán jött egy megint másik, aztán ez, de az mindegy, mert egyrészt összefügg, másrészt meg az enyém mind, csak költözni kényszerültem mindig), meg amúgy is a saját szórakoztatásomra írogatok itten, mindazonáltal meg kell, hogy említsem, hogy a Mörbisch.lap.hu hivatkozza a vonatkozó postomat, mint most legutóbb rájöttem, mert valahogy rátévedtem a statisztikára. Na ebből is látszik, hogy mennyire nem foglalkoztat az olvasottság, minthogy azt a postot két és fél éve írtam, és csak most vettem észre, hogy híres lettem általa. Azért persze örülök minden olvasónak, és egyenként szeretem mind, természetesen. Valamint naponta többen olvassák az én saját kis életem apró-cseprő dolgait, mint azt a weblapot, amit én pénzért szerkesztek, vö. munkahely. Mondjuk szerintem ez így oké, mert érdekesebb is. Csak úgy mondom.
Mindazonáltal most inkább felteszek pár fotót a legutóbbi csinos kis scrapbook oldalamról, íme:







4 megjegyzés:

  1. Gratulálok a nyolc éves blogozáshoz!

    Jól eltelt az idő, én is már így visszagondolva vagy 5-6 éve olvaslak, még a második blogod elején csatlakoztam. :-)

    Remélem meg lesz még a blog sokáig a szórakoztatásodra, és persze a miénkre is.

    VálaszTörlés
  2. jo, jo ez a scrapbook, de hogy ez a lany milyen gyonyoru!

    en amugy nemtom, miota olvaslak, de nyilvan nem veletlenul, es amit tudok, az viszont az, hogy az irasaid alapjan nagy kedvem van egyszer elmenni Sopronba, felfedezni, megismerni kicsit.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát ilyenkor mintha hájjal kenegetnének :)
      Sopron az nagyon király, így ősszel meg még szebb, meg a környékbeli kis falvak, hát azokat is imádom Ágfalvától Vitnyédig, és tök-, bor-, dió- és sajtfesztiválokat is csinálnak ilyentájt, szóval most jó menni Sopronba!

      Törlés