2015. december 20., vasárnap

Ezt is megérhettük

Ja, és ma megnéztük a Star Wars aktuális részt, én már nem tudom követni, hogy hanyadik ez, vagy miféle, mert szerintem hiányzik a sztori, és ezért mindig elveszítem a fonalat
Na, de hát én ennyi idióta, csetlő-botló, vicceskedő antihőst még életemben nem láttam, mint ebben, de még a Dart Wader utódja is egy lúzer, baszki. Én gyerekkoromban lefostam a bokámat a félelemtől, ha csak a felvonuló zenéjét meghallottam, ez meg itten annyira volt félelmetes, hogy a gyerekeim röhögve legyíkarcúzták.
A feka ex-rohamosztagosról nem is beszélve.

Borcsi meg a szívtipró hőst hiányolta.Ezzel kapcsolatban csak azt tudtam mondani neki, hogy mostanában a csajok a hősök, hogy mást ne mondjak, Éhezők viadala, ahol a hapsi meg Pita Melák, a pék, akit Katniss állandóan megment (Peeta, Peeta, nyaff). De lehet, hogy csak nekem ment az agyamra a feminizmus.
Ezzel párhuzamosan, ha már Hollywood lereagálta ezt a trendet, mennyire király lenne, ha mondjuk a kötelező olvasmányok terén is lennének hősnők, de legalább lányoknak is szóló könyvek, és nem minden a fiúkról/fiúknak szólna. Ha belegondolsz, még a kis Vuk* is kan, miközben Merida már rég palotaforradalmat csinál, hogy majd ő választ magának férjet, ha akar. A kora-középkori Skóciában, ugye.
Na de mindegy, nem akartam én itten gender síkra terelni a témát, csak véletlenül bonyolódtam így bele. Mert amúgy én örülök ennek a fejleménynek.


*Borcsi jelenlegi kötelező olvasmánya, ami nem akar lecsúszni, habár hetente legalább 1-3 könyvet elolvas.

2 megjegyzés:

  1. Re star wars, egyetertek. Bena es csak mar hasznalt kliseket ujrahasznosit. Kulon kiakadtam azon, hogy Han Solo meg Leila fia sokkal inkabb tuneziainak tunik mint mondjuk egy feher par gyermekenek. Amugy az en fiam szerint 1-10ig skalan 15! :)

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés