2017. december 21., csütörtök

Az elmaradt jutalmakkal kapcsolatban

Azt szeretném mondani az év végén elmaradt tanári jutalmak miatt hőzöngőknek, hogy én még soha, soha a büdös kurva életben nem kaptam sem év végi jutalmat, sem munkahelyi ajándékot, sem 13 havi fizetést, se semmit. És nem kapok másodikán fizetést, hanem majd valamikor, amikor úgy jön ki a lépés, kifizetik a számlámat, meg még egy csomó mindent nem kapok, holott én is tök lelkiismeretesen dolgozom egész évben, művelem és szórakoztatom a népet, és nem középiskolás fokon.

Szóval én nem irigylem senki jutalmát, meg semmit, de amikor hőzöngnek azért, mert elmaradt a jutalom, azért mégis mindig eszembe jut, hogy bassza meg, az én minden évben elmaradt jutalmam miatt is hőzönghetne már valaki. Köszönöm, hogy elmondhattam.

5 megjegyzés:

  1. Tudod hogy szeretlek és mindig mindenben egyet értünk, de a tanároknak mindenkinél szarabb, nálunk főleg. Heti egy gyurmaszakköröm van, tudom miről beszélek. Számomra komoly fejtörést okozott, hogy hogyan lehetne extrapremizálni a majomcsordám osztályfőnökeit és csak azért vetettem el, mert úgy gondoltam nem létezik akkora ajándék/összeg ami nem lenne sértően alacsony. :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Ez így van, ebben is egyetértünk. De hát az én munkám is sokkal értékesebb, mint amennyit keresek vele, ráadásul az olvasók ingyen kapják. Szóval igazán összefoghatnának, és vehetnének nekem valami drága dolgoz, szeretetük jeléül :D

    VálaszTörlés
  3. Jó ötlet. Például minden olvasó :)

    VálaszTörlés
  4. Kalib, Kalib, mi van veled? Borcsi születése előttől olvaslak, és most semmi, semmi.

    VálaszTörlés
  5. Alkotói válság :D. Túl sokat írok munkailag, blogolni .ár nem marad kapacitásom :(

    VálaszTörlés