2018. március 15., csütörtök

A választásokkal kapcsolatban

Régóta kérdés, hogy átszavaznék-e a jobbikra, mert itt Körmöspálcáson kétségtelenül az az esélyesebb elkenzéki erő.

Hát, barátaim. Amikor négy éve, monitorra gúvasztott szemmel vártuk az eredményeket, emlékszem arra a jeges témületre, amikor a jobbik egy időre beelőzte a fideszt. Mármint nem a narancsos kollégák jeges rémületére, hanem a sajátomra emlékszem. Az nem lehet, hogy itt a nácik diktáljanak!

Azóta sok minden megváltozott, a jobbik cuki lett, az én csukám meg még jobban teli lett a fidesszel. A baloldal meg az lmp itt harmatgyenge, most mit csináljak, mit csináljak, átszavazzak a jobbikra? Ééén?

Hát nincs az az isten, ráadásul ezek helyben olyan hülyék, mint a segg. Úgy értem, csodálkoznék, ha kiderülne bármelyikről, hogy nyolcvan felett van az IQ-ja. Süt róluk a sutyerákság.

Szóval válságban voltam, de aztán rájöttem a megoldásra: vihihi, nem is körmöspálcási választópolgár vagyok, hanem zuglói :D.

Meg vagyok mentve.

8 megjegyzés:

  1. Miert nincs Kormospalcason, (Mo-n?) bal alternativa? Egyaltalan nem kovetem a magyar politikat, de egyszeruen nem ertem hogy lehet hogy eltuntek a bal oldali ertekrendszeru emberek. PS: jo hogy vegre irsz megint.:)

    VálaszTörlés
  2. Van baloldali alternatíva, de egyrészt, khm... erősen erodálódott a megbízhatósága (korrupt, a székébe fehéredő ujjakkal kapaszkodó, inkompetens, a hatalmi harcokban felőrlődött, fidesz-kollaboráns banda). A feltörekvők is nagyon gyengék. Itt meg nem túl közélettudatos, habem inkább egyszerű emberek élnek, akimnek viszonylag keveset mond az, hogy "demokratikus intézmények lebontása, v fékek és ellensúlyok megszűntetése". Szóval itt a többség semmi mást nem akar látni, csak erőt. :((((((

    VálaszTörlés
  3. Ja, de a lényeg az, hogy ellenzéki összefogás kell ahhoz, hogy ezt a kormányt le lehessen váltani, olyanra alakították a választási rendszert. Jól érted, nem annyira demokratikus itt már most :(. Szóval a legesélyesebb ellenzéki jelöltre kell szavazni, akkor is, ha az a patás ördög, ha kormányváltást akarunk. Basszus, ott tartunk, hogy ex(?) nácikkal akarjuk megvédetni a demokráciát, úristen!

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom szovegertessel rendben vagyok-e, s igazat megvallvan csak feluletes rohanasra van idom zabkasa kanalazas kozben, de jol ertem, hogy akkor semmi de semmi esely barmilyen pozitiv valtozasra az elkovetkezo 50 evben?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nincs
      amíg fel nem nő egy új generáció (míg a mostani 50+-osok mind ki nem halnak)
      vagy amíg nem a Kétfarkú kutya nyeri a választásokat

      Törlés
  5. Hát, a remény hal meg utoljára :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drágám, kormányok, rendszerek és diktatúrák jönnek és mennek, de a nép mindig itt marad. Habár most egy kissé csalódtam a népben :(.

      Törlés