2018. december 6., csütörtök

Az anyák mindig a leggyengébb gyereküket szeretik a legjobban

Szörnyű gyanúm, hogy a macskánk gyengeelméjű szegény.

Már eleve furcsa, sőt, igazából értelmezhetetlen, hogy még mindig itt van velünk. Nekünk télen nem szokott macskánk lenni, amint ivaréretté válnak, vagyis legkésőbb ősz végén mind lepattan, hívja őket a szél, meg a vadászmezők. Erre ez meg még mindig nálunk van, decemberben.



Mindegy, ha már így alakult, jobb híján elkezdtem megszeretni, ma meg már egyenesen gyengédséget éreztem iránta amikor észrevettem, hogy mentálisan segítségre szoruló macska.

Az volt ugyanis, hogy ludaskását főztem, és a liba lábát odaadtam a neki. Oké, a hideg miatt bejöhet a házba. Fogta a zsákmányt, és odavitte a konzolasztalhoz, elkezdett vele játszani. Ez már egy kicsit sok volt nekem, fogtam a libalábat, és a macska szeme láttára kivittem a teraszra, a hivatalos etetőhelyére.

Erre, a macska, mintha mi sem történt volna, ugyanott, a konzolasztal alatt csapkodta tovább a levegőt, mintha a láb még mindig ott lenne, aztán rájött, hogy nincs, mire totál értetlen fejet vágott: némá, az előbb még itt volt, most meg nincs. Hö.
Megsajnáltam szegényt, felnyaláboltam és kivittem a teraszra, letettem a libaláb mellé, akkor meg úgy nézett, mintha most látná először: nocsak, itt egy libaláb, nahát!

Szóval szegény, tényleg egy nagyon buta macska, nem csoda, hogy még a kerítést se tudja átmászni, miközben az udvarban jönnek-mennek a szomszéd macskák. Ez meg egyszer mászott fel a tujafára, akkor is majdnem sírva fakadt, ott vernyogott nekem szívet tépőn, mert nem tudott lejönni. Mondjuk én azt pont leszarom, macska csontvázat még sosem találtak fa tetején.

Meg néha játszani akar, nekifutásból neki akar ugrani a lábunknak, de rend szerint elvéti, és akkor felkenődik valami tereptárgyra. Ilyenkor úgy lépked tovább, mintha mi se történt volna.

Furcsa egy jószág ez a Pöri, de most már kíváncsi vagyok, hogy mi lesz a sztori vége. Tavasszal megyünk, levágatjuk a golyóit, akkor már se esze nem lesz, se töke, mint fog ez csinálni egész nap?

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon aranyos a macska. Nem lehet, hogy ha nem is teljesen vak, de esetleg nem lat jol?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet. Mindegy, ellesz itt nálunk, kap enni, meg simit is.

      Törlés
  2. Ha átnézel most a blogunkra, akkor látni fogod, hogy kicsit groteszk volt erre a bejegyzéscímre érkeznem hozzád, de megnyugtatásodra mondom, hogy vinnyogva röhögtem végig az egészet, és nagyon jólesett. Édes Pöri! Csókoltatom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó Panka. Azt a bejegyzést én végig bőgtem, el bírom képzelni a sokkot. Édes-drága, imádnivaló kis Dalmi <3

      Törlés