2018. október 26., péntek

Az élet nagy kérdései, és géllakk

Leszedettem a körmömről a géllakkot, (már vagy egy hónapja), a körmöm azóta olyan, mint a pergamen, és nagyjából a könyökömig kell visszareszelni, mert úgyis letörik.
SOHA ne szedessétek le a körmötökről a géllakkot, hagyjátok inkább lenőni, ha időnként kíváncsiak vagytok a saját körmötökre, mint én!
Mert amúgy nem is értem, hogy minek csináltam ezt, biztos jó dolgomban nem tudtam magammal mit kezdeni. Mert amúgy szerettem a géllakkot a körmeimen, és alig várom, hogy újra legyen. De akkor tényleg, minek szedettem le?

10 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Bocs, basszus hosszabb lett a hozzaszolasom mint a te bejegyzesed. :(

    VálaszTörlés
  3. Hát én olyat használtam, abban sem lehet hajat mosni meg mosogatni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Update: nekem csak nem hagyta nyugodni a fantaziam a nem lampas gel lakk, az a 2 lepeses Helly Hansen. Egy otthoni dm-ben (epp Mo-n voltunk) meg is talaltam sokkal olcsobban mint itt. Nem lett olyan szep a felszine mint a gel lakke ( bar en is kulonosen bena vagyok) viszont tartos. Mosogatni ugyan sokat nem mosogattam, de azert hajat tobbszor is az elmult 5 nap alatt, s semmi serules. Nekem ennyi ido alatt hagyomanyos lakk (meg a so called long life is) rondava kopik.

      Törlés
  4. ah. :( Mindjart ki is torlom a fenti hozzaszolast. Borzaszto magyarsaggal sikerult megirnom. Epp 2-en beszeltek hozzam kulonbozo temakban mas nyelven, s latvanyosan nem tudtam mar arra is koncentralni, hogy viszonlag szabatosan fogalmazzak magyarul.

    VálaszTörlés
  5. Jaj, nem kellett volna, én észre se vettem :)

    VálaszTörlés
  6. Esetleg próbáld ki a Shellac leoldható géllakkot. Évek óta használom, reszelés nélkül leoldható (oldószeres vattával öt perc), és nekem még jobb is lesz tőle a körmöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi s tippet, még nem is hallottam róla, de utána nézek.

      Törlés
  7. Ahh, nagyon együttrezdülünk ebben a first world problem-ben :-D én is épp múlt héten szedettem le 8 hét géllakoztatás után, és hát valóban, egy vékony, érzékeny, papírszerű izé van a körmöm helyén. Előtte utoljára 9 éve jártam körmöshöz, akkor lenövesztettem a végén, mikor abba akartam hagyni, de emlékeim szerint az is elég kellemetlen volt. Szóval én azt hiszem, hogy az a szomorú igazság, hogy úgy általában véve a géllakozás nem tesz annyira jót a körömnek. Pedig tényleg klassz, hogy tartósan szép. Csak engem ez most elgondolkodtatott, hogy ha közben alatta így tönkremegy a körmöm, az nem biztos, hogy buli.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem megy tönkre alatta, hanem lecsiszoláskor megy vele a saját köröm egy része is. Legalábbis én így érzem.

      Törlés