2011. június 23., csütörtök

További problémák a költözés kapcsán

Most, hogy véget ért a Trónok harca első évada, felmerül a kérdés, hogy mit csináljak a feleslegessé vált HBO előfizetéssel. Egyébként ez az a sorozat, amiért sikerült teljesen elveszítenem a józan ítélőképességemet: habár a háttérben éppen valamelyik rész ismétlése ment, én képes voltam azt állítani, hogy ez valójában nem is kosztümös film, mivel Ildi éppen közölte, hogy nem szereti a kosztümös filmeket. Hát ha nem szereted, akkor nem kosztümös. Ezt szeretni fogod. Érted.
Attól tartok, hogy a HBO előfizetés lesz a legkisebb gondom egyébként, amikor a T-Home benyögi azt az összeget, amiért felbonthatom az egy évre aláírt hűségszerződést a telefon-internet-tévé-HBO kombóra. Költözünk, mondtam már?

2 megjegyzés:

  1. Anno én inkább nem mondtam le a budaörsi lakásban a UPC előfizetést, amíg le nem járt a hűségév, mert drágább lett volna, mint a hátra lévő havidíjak. Számold ki majd, hátha jobban jársz, ha szolgáltatnak tovább. :) A következő lakónak nem tudod eladni a szolgáltatást? Az lenne a legkifizetődőbb... :))

    VálaszTörlés
  2. Nem is kosztümös!! :) majd igyekszem megszeretni, ha egyszer valami ingyenes adón is megy! Valami olcsóbb csomagra visszalépni nem lehet t-home-nál? Átcuccoltatok már? Pusz

    VálaszTörlés