2011. július 6., szerda

Mert én ilyen kíváncsi nő vagyok

Azt szeretném megkérdezni, hogy ha nyilvánossá kell tenni minden Google-profilt, illetve kötelező lesz megadni a vezeték- ill. keresztnevet és a nemet (törlés ódiuma mellett), akkor elég lesz-e bekamuzni valamit, hogy továbbra is ingyenmunkával gyárthassa nekik a klikkeket tovább blogolhasson itt az ember, (így lettem én Pé Kalib, ez hihetően hangzik?), vagy a frankót kell mondani.
És még az is érdekel, hogy ezen túl ki lesz az, aki névvel-címmel-személyi igazolvány számmal kiteregeti ide az életét vadidegen embereknek, hány bloggere marad ugyan a Blogspotnak, eh, szarni bele, én magam már vagy 16-szor; családostól háromszor költöztem, a blogom meg 2005 óta négyszer, mert ha nem tetszik a rezsim, akkor tőlem bekaphatják tipli, a Google meg dörzsölje csak a markát a sok begyűjtött (kamu) névre, nagyot nyertek, ügyes.
Emellett még az is érdekel, mert ma különösen kíváncsi hangulatban vagyok, hogy honnan a jóistenből gondolják, hogy valaha is túl lehet rajta lépni, hogy egyedül voltam terhes, egyedül szültem meg, és egyedül gondoztam egy éven át az elsőszülött gyerekemet. Nem, nem lehet rajta túllépni, ebbe én még száz év múlva is bele fogok halni ha rágondolok, és érdemei tiszteletteljes elismerése mellett elmegy a picsába, aki a jótanácsait osztogatja, hogyaszongya: elmúlt. Nem múlt el, sosem fog elmúlni, és leginkább azért tudnám fejbe kúrni a kétszázötven Celsius fokos, kongó palacsintasütővel a jó Sósapukát, mert azt az időszakot változtatta rettegéssel teli rémálommá, aminek életem legboldogabb részének kellett volna lennie.

9 megjegyzés:

  1. Köszönöm, az infót -új volt.

    Ezek szerint igaz az elmélet: mindenkire jut (legalább) egy önkéntes észosztó.
    Nem örülök.

    VálaszTörlés
  2. hehe, hallottad már, hogy a tízmillió mindenkinél okosabb ember országában élünk?

    VálaszTörlés
  3. Igen. Csak azt nem tudom, bólogatás közben sírjak-é, vagy nevessek...?

    VálaszTörlés
  4. Na, ez nekem is új volt.

    A másikban pedig totálisan igazad van.

    VálaszTörlés
  5. Egyébként ez a guglis dolog szerintem nem azt jelenti, hogy valós adatokat kell megadni, hanem hogy nem lehet titkosítani a profilt. Tehát ha eddig nem tetted lehetővé, akkor a jövőben mindenki láthatja, hogy te Pé Kalib vagy. (A titkos felhasználóknál eddig csak annyi látszott pl. ha egy kommentnél rákattintottunk a névre, hogy "a profil nem elérhető".

    VálaszTörlés
  6. Kedves Kalib!

    Szeretném megkérdezni, mi volt az oka, hogy egyedül kellett várnod és gondoznod az első gyermekedet.

    De természetesen ha nem szeretnéd megosztani velem, sem fogok megharagudni Rád.

    Köszönöm,
    Bea

    VálaszTörlés
  7. Lepkevár: lehet, de én úgy értelmeztem a cikket, hogy ha minimálisan meg kell adni a vezeték- és keresztnevet, valamint a nemet, és ez arra szolgál, hogy az emberek felvegyék egymással a kapcsolatot, akkor igazit kér, mint a facebook. De lehet, hogy nem.
    Bea: Hát az úgy volt, hogy apuka meggondolta magát, és meg is csalt, vagyis ő az a fajta hím, aki szereti, hogy vannak gyerekei, csak ne kelljen velük foglalkozni, ha éppen nincs hozzá kedve, és hát a hűség se erős oldala. Szóval nem pont az a megbízható családapa alkat. Most meg kéthetente jön, és két napon át szuperaput játszik, király.

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kalib, köszönöm, hogy megosztottad velem. Viszont akkor :-/ :-( :-( az egész, eléggé cifrákat gondolok, és tökre sajnálom, hogy így alakult....... Minden jót kívánok Nektek a jövőben! Bea

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm :). Szerencsére azóta minden jóra fordult, de azért szívesen megspóroltam volna ezt az epizódot, kivéve persze, hogy megszületett Borcsi. Semmi titkos nem volt benne, már annak idején is leblogoltam, csak akkor még a kalipszo.blogter.hu-n.

    VálaszTörlés